niedziela, 29 kwietnia 2012

Sesja w Parku Kościuszki, część 1 (pewnie będą kolejne)

Szanowne Państwo-Draństwo pozwoli, że się przywitam. W końcu to mój pierwszy post na tym blogu. Za to gdzie indziej, bloguję całkiem sporo. Jeśli ktoś lubi gry bitewne, zapraszam TUTAJ.

Fotografią zajmuję się amatorsko i na dzień dzisiejszy mam o niej niewielkie pojęcie, a i to raczej w dziedzinie fotografowania figurek do gier bitewnych. Ale podobno chcieć, to móc...


Więc korzystając z niezwykłego i rzadkiego zbiegu okoliczności, jakim była pogodna, wolna od pracy niedziela zabrałem żonę i nasze aparaty do Parku Kościuszki w Katowicach i zrobiłem kilka zdjęć.


Do dyspozycji mamy dwa aparaty marki Nikon: Coolpix P90 i D5100. Pierwszy to kompakt, który mniej więcej opanowałem, drugi to lustrzanka z którą sobie radzę, korzystając z zaprogramowanych ustawień tematycznych. Swoją drogą D5100 ma ich całkiem sporo i można się pobawić. Pomijając fakt, że to dość droga zabawka...


Post miał wyglądać nieco inaczej, ale gapa ze mnie i Państwo-Draństwo musi mi wybaczyć... Bo zapomniałem zapisać zabiegi, jakim w programie Google Picasa poddałem poszczególne zdjęcia. Ale nic to, następnym razem będzie lepiej...

Zapraszam do oglądania i komentowania!




















A i Park Kościuszki prezentował się bardzo malowniczo:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...